I am Shaklee Independent Distributor

I am Shaklee Independent Distributor

Thursday 21 November 2013

Oh!My First Blog

Finally I have my own blog!!yeay!!Credit to my bff Farah Fadlina for encouraging me in creating my own blog. Oleh kerana Farah bersungguh sangat mahukan saya ada blog sendiri, so here I am writing on my own blog! yeay lagi!!Then I paused, what should I write next??Hmm..fikir dulu..yelah, promote Shaklee. Oh,my Shaklee!!

Untuk post pertama ni, saya rasa elok saya kenalkan diri saya. Nama diberi Nor Alia Iberahim. Graduan dari UKM jurusan Kejuruteraan Kimia. Dulu jadi engineer cabuk sekejap , dalam 4 tahun gitula. Sempatla pergi onshore kat Miri dan Kerteh. Then saya dapat tawaran KPLI di IPG Batu Rakit. Alhamdulillah saya dapat jadi teacher akhirnya.

Satu lagi, saya sudah berkahwin dengan chenta hati saya, Rohaizi Ismail. Syukur kerana dipertemukan dengan seorang suami yang sangat baik dan sangat bertanggungjawab. Love abang so much!! Kalau nak tau kami ni classmate masa secondary school lagi..hehe..Seronok sebenarnya bercinta ngan classmate ni..selalu buat throwing back masa zaman muda2 dolu..hehe..

Yang paling penting, saya adalah pengedar Shaklee. Kalau berminat nak dapat supplement Shaklee secara COD di kawasan Wakaf Tengah bolehla contact saya yer!! Details kat bawah ni yer!!
                                

No comments:

Post a Comment