I am Shaklee Independent Distributor

I am Shaklee Independent Distributor

Friday 22 November 2013

Oh! Saya Pengedar Shaklee Batu Rakit dan Merang

Assalamualaikum & salam Sejahtera..

Announcement!! Saya adalah pengedar Shaklee area Batu Rakit, Wakaf Tengah, Gong Badak dan Merang. Tapi sebelum itu saya nak cerita macam mana saya boleh terjebak dengan Shaklee ni.  Sebenarnya saya menggunakan Shaklee kerana saya sedang mencari supplement yang dapat membuatkan saya cergas dan kurang letih. So saya diperkenalkan dengan ESP by Ira Suhaili. Rasanya dalam sekitar tahun Jun 2012. Then saya mula ambil Set Kecantikan sebab tertarik dengan kebaikannya dan alhamdulillah saya sangat berpuas hati dengan hasilnya..

Bila kita  dah suka mestilah kita akan guna secara konsisten kan? So saya pun jadila pengguna tegar Shaklee selama setahun lebih. Kemudian my bff  Farah Fadlina paksa saya membeli Shaklee dengan dia pula..hehe..okla..no problemo..Then she registered me for free!! Bestla dapat jadi ahli free ni!! So here I am now, one of the Shaklee Independent Distributor!! Thanks to you Farah and also thanks to Ira Suhaili for introducing me to this good products.



So, kalau ada yang berminat untuk dapatkan produk Shaklee yang awesome ini, feel free to contact me. Especially to those who live in Batu Rakit, Wakaf Tengah, Gong Badak dan Merang, saya akan offer best price to you all!! Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Jika anda berdekatan dengan mana2  branch Shaklee, boleh gunakan ID saya 1066907 untuk membeli vitamin-vitamin Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat!

Jommm!!!

No comments:

Post a Comment