I am Shaklee Independent Distributor

I am Shaklee Independent Distributor

Monday 12 May 2014

Sustained Release Vita-C 500mg

Assalamualaikum ..

Hari ni saya nak share sikit mengenai my favourite vitamins of all which is Sustained Released Vita- C from Shaklee.

Cuaca sekarang ni sangatla panas..bayangkan pukul 6.45 am dah macam pukul 7,30 am. huhu..air waktu pagi memang dah tak sejuk dah..no need for water heater anymore!! Perubahan cuaca nowadays. Dan kesannya pada kita ialah kita akan mudah kena selsema, demam dan batuk. Time macam ni memang elok amalkan pengambilan Vitamin C Shaklee secukupnya. Badan kita tak dapat menghasilkan Vitamin C dan Vitamin C ni vitamin larut air dan akan hilang dari badan kita.

Risaukan kesan jika ambil Vitamin C ? Inshaa Allah Vitamin C tidak memberi kesan toksik pada badan kita. Cuma jika kita merokok akan kurangkan keberkesanannya pada badan kita. Kalau kita resah sangat pun akan menyusutkan Vitamin C. so kena happy selalu barula vitamin C pun memberi kesan!!

Manfaat utama Sustained Release Vita-C 500mg :



Ada yang kata baik ambil Vitamin C ori dari buah dari tablet macam ni!! Ok. macam ni. Setiap buah-buahan membekalkan sekita 45-60mg vita-c. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin C yang lengkap dalam masa 10 hari selepas buah itu ranum. Oleh itu, buah yang tidak ranum mengandungi kandungan Vitamin C yang sedikit. Kandungannya juga akan berkurangan kepada separuh apabila dipetik dan akan musnah apabila terdedah kepada kepanasan. Bayangkan berapa banyak buah-buahan yang kita kena makan untuk pastikan badan kita mempunyai Vitamin C secukupnya?? Kenapa perlu bersusah payah lagi apabila Shaklee sudah menyediakan Vitamin C yang terbaik untuk kita?? 

Vitamin C ni vitamin wajib kena ada dirumah tau!! No more panadol yer!! Demam or selsema pakat ambil Vitamin C jer!!

**Jangan lupa cuba masker Vitamin C yang saya share tu!! best tau!!**

Shaklee menawan hati?? Berminat nak dapatkan produk Shaklee ? Perlukan maklumat dan konsultasi? Hubungi saya yer!!

Nor Alia Iberahim
♥ sms/whatsApp: 017-6159012
♥ Emel : alia2502@yahoo.com
♥ Fb:  sila klik LIKE  www.facebook.com/Beautiful Life utk info terkini



.

No comments:

Post a Comment