I am Shaklee Independent Distributor

I am Shaklee Independent Distributor

Friday 17 October 2014

Kenapa Saya BerShaklee

Assalamulaikum & Salam Sejahtera..

Entry kali saya nak bercerita tentang bagaimana saya mula kenal Shaklee. Pendek jer ceritanya. Saya start berShaklee bila saya survey vitamin C untuk bekalan mengerjakan umrah pada bulan Februari 2013. Dan ada kawan saya suggest Vitamin C Chewable sebab masa tu Sustained Released Vita C belum ada lagi. Dan saya pun mula  consume Vit C Shaklee before ke Mekah. Apabila sampai di sana, dengan perubahan cuaca dan persekitaran, amat mudah untuk kita dihinggapi selsema dan batuk.

Tapi Alhamdulillah saya ok jer. Badan bertenaga. Tak selsema dan demam. Apabila pulang juga sihat. Saya sangat bersyukur. Memang bukan sebab Vit C Shaklee tapi dengan izin Allah semua tapi kita berikhtiar.

After that saya terus consume Vit C  dan cuba pula Vit E until my best friend daftarkn saya sebagai ahli. Then saya pun surveyla sikit2 apa dia Shaklee ni kan. Best ke produk dia? Bila survey baru faham.

Yakinlah dengan Shaklee. In shaa Allah tak mengecewakan. Shaklee bukan ubat tapi supplemen. Kesannya bukan segera tapi berhasil untuk tempoh yang panjang. Dan yang paling penting selamat.

Shaklee menawan hati?? Berminat nak dapatkan produk Shaklee ? Perlukan maklumat dan konsultasi? Hubungi saya yer!!

Nor Alia Iberahim
♥ sms/whatsApp: 017-6159012
♥ Emel : alia2502@yahoo.com
♥ Fb:  sila klik LIKE  www.facebook.com/Beautiful Life utk info terkini

No comments:

Post a Comment