I am Shaklee Independent Distributor

I am Shaklee Independent Distributor

Sunday 26 October 2014

Oh! Nak Tambah Pendapatan

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Berminat nak tambah duit poket tak?? Berminat nak dapat duit tambahan selain dari duit gaji korang?? Sebulan korang boleh dapat 2 kali gaji. Satu tengah bulan dan satu lagi yang hujung bulan. Pastu modal pun sikit je. Cuma RM75 seumur hidup. Mana nak cari bussiness yang bermodalkan Rm75 je. Pastu boleh dapat bonus setiap bulan. 




Bussiness Shaklee ni seronok. Dahla kita dapat makan suplemen Shaklee yang memang proven bagus pastu setiap bulan boleh dapat bonus plak. Mana nak carikan?? Pastu dapat berbussiness di rumah lagi. Boleh berkain batik bert-shirt je kat rumah. Bak kawan Shaklee makcik mak Wani. Just klik-klik laptop promote dan order barang. Pastu dapat bonus lagi!! Seronokkan??

Ni memang peluang best giler untuk surirumah tau. Sambil jaga anak dan kemas rumah still dapat berbussiness dan jana pendapatan sendiri. Anak terjaga pendapatan terjana! 
Best giler !!

Dalam bussiness Shaklee ni kita dapat jumpa ramai orang yang hebat. Yang sangat inspiring. Dengar nasihat dan dapat tunjuk ajar dari mereka yang dah berjaya dalam Shaklee memang best. Mereka akan bimbing kita dan guide kita.

Sebenarnya banyak lagi kebaikan bila kita join Shaklee ni. Malas la nk citer kat sini. Kalau korang berminat, silala pm/watsapp/sms saya di 0176159012. Saya nak story personally baru best. Kat sini just introductin jer tau.



p/s : Sila abaikan yang Jom Hadir ke BOM tu yer!!

Shaklee menawan hati? Berminat nak dapatkan produk Shaklee? Perlukan maklumat dan konsultasi? Hubungi saya yer!

Nor Alia Iberahim
♥ sms/whatsApp: 017-6159012
♥ Emel : alia2502@yahoo.com
♥ Fb:  sila klik LIKE  www.facebook.com/Beautiful Life utk info terkini

No comments:

Post a Comment