I am Shaklee Independent Distributor

I am Shaklee Independent Distributor

Tuesday 21 October 2014

Oh! Apa Ada Pada Omega Guard Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Makcik nak story mengenai Omega Guard Shaklee lagi ni. Macam mana nak tahu suplemen yang mengandungi omega yang kita beli tu betul-betul  mengandungi minyak ikan atau pun lemak ikan? Kebanyakan pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrien malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan. 


Korang tau tak, Omega Guard Shaklee sangat berbeza dengan suplemen omega lain dipasaran. Shaklee menggunakan ikan laut air sejuk seperti ikan sardin, mackerel,hering and anchovies dari perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl) yang merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik. Sebab itulah bila dibuat perbandingan dengan suplemen jenama lain, Shaklee merupakan suplemen yang mengandungi kandungan omega 3 yang tertinggi.

Adalah penting untuk kita semua tahu kandungan dalam suplemen yang kita ambil. Adakah kita mengambil omega 3 atau cuma lemak ikan ? Adakah kandungan DHA dan EPA tinggi? Baik check betul-betul tau. Nanti membazir pulak duit kalau tersalah beli. 



Kalau korang nak tau Omega Guard Shaklee adalah kurang bau dan rasa ikan. Gelnya juga lembut dan mengurangkan oksidasi dan pembentukan trans lemak. 



So next time kalau ingat minyak ikan ingatla Omega Guard Shaklee. Memang berbaloi baloi!

<<Shaklee menawan hati? Berminat nak dapatkan produk Shaklee? Perlukan maklumat dan konsultasi? Hubungi saya yer!>>

Nor Alia Iberahim
♥ sms/whatsApp: 017-6159012
♥ Emel : alia2502@yahoo.com

♥ Fb:  sila klik LIKE  www.facebook.com/Beautiful Life utk info terkini

No comments:

Post a Comment